I think i found some balls!

Yes!
Efter kvällsbadet så tyckte jag mig minsan känna ett par kulor. Igår kände jag ingenting men idag tror jag att jag kände nånting..
Ska i vilket fall ringa till barnkliniken imorgon och höra mig för.. varför direkt till barnkliniken? svaret får ni nu.

Kände mig inte så inspirerad att skriva förut, men drar det nu.

Eftersom att jag inte hittade några kulor igår så skulle jag ringa idag.. det gjorde jag. kom till en helt inkompetent sköterska som inte ens vissta att kulorna kunde dra sig tillbaka och hade aldrig hört talas om det. detta sägs i en ton som om jag skulle ha hittat på detta tillstånd där och då. jävla idiot!
Jag fick förklara för henne vad som sagts igår och att det här är en ganska allvarlig grejj. Hon sa att hon var tvungen att rådfråga några andra och sedan återkomma till mig.. fine.

Efter en halvtimme ringer hon.. då har hon varit upp till BVC och försökt få tag i min BVC-sköterska! Men va fan äre för fel på människan.. det var LÄKAREN jag skulle ringa till inte till en sköterska som inte kan göra ett skit förutom att ringa in en läkare. jävla nötter!!
Hon säger då att hon ska försöka få tag i den jävla idiotläkaren som vi var hos igår och sen ringa upp.. igen..

Medans jag väntar på att dom ska ringa upp så ringer jag istället sjukvårdsupplysningen och frågar hur man ska gå till väga. hon var jättegullig och informerade mig om att det är lättast att gå via VC eller att BVC bara pratar med läkaren vi var hos så dom kan skriva en remiss direkt till barnkliniken.
Hon gav mig också nummret till barnkliniken rådgivning så jag kunde ringa dit och fråga lite om tillståndet och hur man går till väga med eventuell operation och vad det innebär.

Ja sen då.. ja då ringer den där jävla muppen ifrån VC igen och då har hon pratat med läkaren som vi var hos igår och den idioten hade skrivit i Theos journal att kulorna fanns och var på plats. men är hon dum i huvudet eller! Hur fan kan man skriva det i journalen när det inte är så?!

Jag tror verkligen på min ole dole doff teori. hälften av alla ungar får vården dom behöver och den andra halvan chansar de bara med.

Men i helvete att jag tänker låta dom skita i det här!! Jag informerade dom om att jag skulle ta detta vidare och gå direkt till barnkliniken och få en undersökning och ett bedömande utav dom istället. fick ett mycket syrligt: jaha, ja gör det du.

Huvva! Har varit så arg så jag tror jag kokar inombords.

Blir som jag skrev tidigare. hemma imorgon också. uppdaterar när jag pratat med barnkliniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0