Påsklov?

Japp, det tog jag visst.
Har haft en liten mini-semester från onsdagskväll tills idag. Och under denna tiden så har jag bojkottat allt vad dator heter. Har hunnit in på Facebook två gånger tror jag och jisses vad alla skriver och uppdaterar mycket. vissa mer än andra. suck.

Har haft en jättetrevlig helg. mycket skratt och härligt sällskap. Theo har levt halv rövare. ätit massa godis och fått massa fina bilar och andra leksaker.

Imorgon tar vi en tur till farmor där han kan få härja gärnet lite mera.

De senaste dagarna har vi varit utomhus heeeela dagarna. från morgon till kväll.

Hade mycket att skriva men det kommer inte. hmm.. jobbigt läge.

Kollade jobbmailen också en snabbis och såg att vi fått reda på en av de nya som ska komma. roligt tycker jag!

Nä nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0