Sjukdag

Var hemma ifrån jobbet idag också. Pappsen kom och hämtade Theo och skjutsade upp honom på dagis. När dom åkte så gick jag och la mig igen.. trodde inte att jag ens skulle somna om men det gjorde jag.. sov till 11 (?!)
Shit. helt slut i kroppen var jag och det tog lång tid innan jag kom igång., men när jag väl gjorde det tänkte jag att jag skulle ta bilen runt hörnet till kartonginsamlingen och lämpa av det så var det gjort och bilen skulle vara tom på alla kartonger..

Men! När jag kommer dit så skulle jag nästintill behövt en båt för att ta mig fram till containern så jag vände och åkte tillbaka till parkeringen. det var enormt mycket vatten.
Får bli en annan dag.

Vid 1-tiden började jag känna mig riktigt bra faktiskt så jag passade på att städa iordning lite här hemma. så nu är det rent och fint! Slängde även igång en tvättmaskin och när klockan började närma sig fyra åkte jag iväg till ICA och handlade lite för att sen åka upp och hämta lilleman på dagis.

Han vart jätteglad och jag fick en bamsekram. Väl hemma så lagade jag mat och diskade undan direkt efteråt! Theo busade på i vardagsrummet med sina bilar och sin bilbana som han fick i helgen.

Nu sover den lilla och jag sitter i soffan och njuter av en bit mörk choklad med mint! mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0