Sömning son

Imorse ville inte Theo kliva upp. han låg och korvade in sig i täcket, la sig under kudden, allt för att jag inte skulle få ta på honom och väcka honom.
Efter en kvart så började jag få lite liv i honom. lillpyret.

Sen vart det upp till dagis med lillkotten.

Själv så åkte jag till jobbet med en mensvärk från helvetet och mådde pissdåligt. men när jag kom hit så tog jag genast två alvedon och en pronaxen! Efter det så mår jag prima! hur bra som helst. hoppas det håller i sig resten av dagen också., men det bord d göra.

Nu ska jag fortsätta min arbetsdag. Ikväll tänkte jag börja packa lite granna.. så slipper jag packa alltihopa på tisdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0