Söndag

hittills har vi haft en mycket bra söndag. vi vaknade vid halv 9, helt okej. Sen vid straxt efter 10 gick vi bort till en lekpark och mötte upp Linda o Sigge för lite lek och bus.
Theo fick ha på sig sina nya överdragsbrallor som jag köpte igår. dom var lite stora, men funkade endå väldigt bra.

Fyndade ju igårmorse när jag drog till ICA-Maxi. Överdragsbrallorna gick på 75 kronor. hittade också 5-pack med fingervantar för endast 10 kr. Så vantar för 2 kr paret tycker jag är ett kalasbra pris eftersom hälften lär försvinna på en gång. :P

Så vad nu? Jag har plockat undan allt som theo hunnit dra fram på morgonen och har sopat upp i hallen. vart väldans massa sand och grus nu när vi kom in.
Ska nog bara ligga och ta det lite lugnt nu medans theo sover. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0