Söndag

Födelsedagsfirande ute hos farmor idag då.
Dagen startade allt annat än bra! suck!

Började med att åka ut till birsta för att gå till ett apotek och införskaffa lite alvedon till lillplutten eftersom han hade lite feber igår och då användes det sista. Men han har inte haft nån feber sen dess.
Sen åkte jag ut till farmor, hämtade upp faster och kusin på vägen. Väl framme och när jag packar ur bilen inser jag att jag packat med fel påse med ytterkläder. Så istället för påsen men hans galonoverall,stefan och ombyten så fick jag med mig hans urväxta kläder som legat och skräpat uppe på dagis! JÄVLA KLANT!
Fick ju så lov då att åka tillbaka till stan och hämta rätt påse och sen tillbaka till farmor.. igen.. fan det vart över 6mil i bil idag bara för det.

Jaja. när vi kom fram så hade Theo härjat runt massor med tvillingarna och var på strålande humör. På med ytterkläderna och ut i friska luften. Så tråkigt väder bara. vi begav oss in när det började dugga på ordentligt och grillade korv inomhus i kaminen. mysigt värre! :)

Theo har ätit lite dåligt idag, men endå varit på toppenhumör. lite hostig bara och lite snorig, men absolut inte nån värstingförkylning. Så imorgon får han gå på dagis som vanligt.
Är det så att dom tycker han blir för dålig så får de ringa så åker farmor och hämtar lilleman.

Jag fick en tjock bäddmadrass i present också! kanoners! Den ska tydligen ligga och "vila" i 3-5 dygn innan man ligger på den. så just nu ligger den i soffan och får fluffa på sig.

Är väldigt nöjd med dagen även fast den började skitdåligt.

Kommer ett nytt inlägg alldeles straxt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0