Talanglös.

haha. har upptäckt att jag ofta skriver ett inlägg och sedan sparar det istället för att publicera det. Här kommer gårdagens inlägg. :P

Deklarationen... när jag kom hem låg den där.. i sitt blåa plastiga skydd. Min första tanke som alltid när jag ser detta stora brev är; varför använder de plast? varför inte ett kuvert.?
Den låg där och hånade mig.. "jag kommer att göra dig luspank" väser den. Tätt följt av "sommarsemestern kan du glömma" Jag ignorerar det hånande "kuvertet" en stund.
Äter lite middag med Theo och går förbi hallen igen. Där ligger det. Har inte ens plockat upp det från golvet. Jag vill inte säger jag. Jag vill inte se vad du har att komma med.

Tar tag i det hela och öppnar det. Vänder och vrider på papprena och hittar inte vart fasen jag ska titta. Men där, där ser jag det. slutsiffran. 3522:-
Till min stora förvåning står det också att detta är belopper att få tillbaka! Inte återbetala! Så jag som tippade på att jag skulle få betala ungefär det beloppet blev glatt överraskad av att jag istället får tillbaka det!! :D

Weee.

Nu börjar jag genast planera resan till göteborg och min eventuella miniweekend i London eller Paris! looovley!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0