3

Japp igår vart det 3 kartonger packade. var helt nöjd med det så ikväll tänkte jag faktiskt skita i att packa. är trött efter en lång dag på jobbet.

Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. hade sån fruktansvärd mensvärk. höll på att dö! skulle ha promenerat imorse, men när jag började gå hann jag bara till gamla hydro innan jag hade vikt mig dubbel av smärta typ 10 gånger. insåg rätt snabbt att jag inte skulle klara av hela promenaden upp till södra berget. så jag vände hemåt igen och tog bilen.

Imorgon blire bil igen. ska upp till sjukhuset direkt efter jobbet så lättare att ha bilen då.

Men på onsdag då jäklar ska jag gå!! måste få nån ordning på vikten igen. står helt totalt stilla. jävla skit. men PT:n min kom in till jobbet idag och sa att jag var jätteduktig och att det syns jättemycket att jag gått ner i vikt. så man får lita på honom då. :) Han var så stolt när han kunde berätta att det är han som hjälpt mig med min viktnedgång. han är kung min PT.

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv. ikväll ska jag kika på idiotrepubliken


Kommentarer
Postat av: jess

Vilken dag är det du tänkte flytta , för du vill väl ha hjälp?! ;)

2011-08-26 @ 12:28:51
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0