Ååååskar

Uscha. jag hatar åska och blixtrar.
Här har ovädret dragit över och satan så det blixtrade och dundrade. fönsterrutorna skallrade och vissa smällde till så högt att jag tror nästan jag fick tinnitus utav dom. hua..

Har inte hört sån åska sen jag bodde i australien. där var det ju oväder lite nu och då, men här hemma är det sällan såna här smällar.

Gick ju över snabbt i alla fall. höll kanske på i 15-20 minuter bara, men uscha. hatar verkligen sånt. blir faktiskt riktigt rädd.

både tv:n och internet dog flera gånger.

Nu sitter jag med jordens huvudvärk och kollar på mars attacks. haha. sån värdelös film egentligen., men mycket roligt folk i den.

Imorgon har vi lekdejt tillsammans med camilla och jamie. va länge sen och ska bli roligt.

Ska kika klart på filmen nu och sen sova. trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0