Delmål 1 är nått!

Nu har jag nått mitt första delmål!! wehoo fan vad bra det känns. när min PT är tillbaka ifrån sin semester så lägger vi nog upp en ny plan. :)

Har ju inte tränat ett skit de senaste veckorna., men det är skönt att se att det går neråt även fast jag inte tränar. det går ju bra mycket saktare, men det går endå neråt. och det är huvudsaken.

Nu ska jag och theo äta lite frukost sedan blir det till att gå ner på stan och kika lite på drakbåtsrodden. beroende på vilken tid det börjar förståss. :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja regnbågen är det där i dom blåa husen, vid frälsningsarmen.

Undra om inte en bekant jobbar på vreten... känns bekant. :)

2011-08-13 @ 10:12:11
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0