En dag på stan

Började med lite frukost sedan begav vi oss ner på stan. strosade runt lite och va in på barnskobutiken och mätte theos fötter och tittade ut ett par höst och vinterskor som ska införskaffas när barnbidraget kommer.

lillplutten har fått stora fötter. så nu är han inte lillfot längre. ser ut som att han springer runt med båtar på fötterna när han prövade större skor. :P

Pappa ska ha honom imorgon då jag ska iväg på kräftskiva. och på söndagen skulle han och theo ut och köpa skor tydligen så får hoppas att det kanske blir ett par stycken till honom dårå. :)

Vid halv 12 idag så mötte jag upp tobias och vi åt lunch tillsammans. mysigt värre. theo satt och lekte pajas hela tiden.

Sen strosade jag mest bara på. gick in och bokade in mig på vinterskor till mig själv. ingen som hade fått in dom ännu. men har bokat in mig på både den låga och den höga modellen av timberland mukluks. så kan jag pröva båda två och sedan bestämma mig vilken utav dem jag vill ha. är ju sjukt sugen på båda två. kan verkligen inte bestämma mig., men när man väl prövar dom så kanske det faller på plats.

Avsluta dagen med en tripp in till jobbet där alla kommenterade hur mycket jag gått ner i vikt! åh, så sjukt nöjd över det. har nu gått ner 14,8 kg sedan i april.
8,3 av dom har jag gått ner sen slutet av juni där. så nice!

Och nu sitter jag här och ska kika på vattenhästen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han har plastbackar från jysk som han har lego och sånt i och man kan trycka ur botten på dom och han ska ju såklart sätta dom upp och ned och trycka ner botten, och när botten åker ur så "ramlar han i" och skrubbar näsan mot kanten. Börjar nästan att fundera på att ta bort dom från hans rum..



Ska Theo byta dagis? Vilket blir det nu?

2011-08-12 @ 20:24:38
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad roligt om han får gå på samma förskola som du har gått på. Vet dock inte vilken det är ;)

Men har kommit på vad den som Milton gick på i nacksta heter. Regnbågens förskola var det :) För visst frågade du om de när vi träffades på ica?? Haha!

2011-08-12 @ 22:51:04
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0