Höstgarderob

Nu har jag inhandlat en del till theos höstgarderob, fortfarande en del kvar, men en bit på vägen.

Han har fått nya braller, långärmade tischer och skor.

Det vart ett par höstsneakers, gummistövlar, fodrade gummistövlar och vinterkängor.
Och i kläder så fick han 3 par mjukisbyxor och 4 långärmade tischer dårå.
Allt gick undan på 935:-

Det som behövs nu är vantar, mössor (en höst och en vinter) och fleeceset. sen så. sen är vi redo.

älskar förresten lindex kläder. deras baskläder är kanonsköna. och billiga! ta 3 betala för 2. kan inte bli bättre! :D

Theo fick vara hos morfar medans jag shoppade åt honom. gick 100 gånger snabbare så. så vi kom hem nu straxt innan sju och jag la theo med detsamma. så mycket hann jag vara med honom idag. hehe.

Och som resten av veckan och förra veckan så har theo varit jätteledsen när jag ska hämta honom på dagis. han har inte alls velat gå hem. gråtit stora krokodiltårar när vi ska gå. det känns ju inte helt okej. ja det är klart det är roligt att han trivs och tycker om dagis., men jag ska ju byta dagis nu ju. hoppas han tar det bra. tror han trivs vart han än hamnar.

Han har blivit helt frälst i gungor igen. när han var lill-liten så älskade han att gunga. han kunde gunga hur länge som helst. sen bara tvärvände det och han fick panik när man försökte lyfta upp honom i en gunga. tror han måste ha fått en gunga på sig på dagis eller så.
men nu har det släppt. nu ska han gunga hela tiden. och gunga högt.

Lämnade theo hos morfar vid 5-tiden och theo sprang direkt till gungorna. sedan hade de tydligen gungat enda fram till klockan 6. då först var han less och ville gå in. hehe. ja det är ju lättsamt att vara barnvakt när barnet bara vill sitta i en gunga och bli påputtad. :)

Ikväll ska jag kika på fångarna på fortet sedan blir det till att sussa tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0