Idag

så går theo mig på nerverna!

speciellt irriterad blir jag när jag verkligen lagt ner absolut sista kronan på bara honom. nog för att han inte riktigt kan fatta sånt ännu att han fått massa saker för flera hundra. men men.

Han har idag fått sina kuoma-skor och den sproilans nya reima overallen.

På fredag ska jag till birsta och köpa nya gummistövlar också. fötterna har växt som ogräs på pojken så alla skor är för små. men tror jag ska ha ett par gummistövlar i strl 23. ofodrade. dom borde han ju kunna ha.

aja.

Hittade ett par skitsnygga jeans till theo i garderoben i högen med kläder som han ännu inte kunnat ha, men jeansen satt kanonbra idag! dock tvungen att vika upp dom en del i benen, men det vart skitsnyggt endå.

Hela gästsängen i vardagsrummet ligger belamrad med massa utav theos urväxta kläder som jag tänkte jag skulle sälja iväg.

Tråkigt inlägg jag vet.

uscha jag är hungrig., sugen på typ hamburgare. mmm... vad gott det skulle vara. fan första gången jag känner ett ordentligt sug efter kolisar. shit. stå emot!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0