Irriterad till max!!

Fans jävla helvetes skit!

Uscha har varit på svindåligt humör hela jävla dan och förmodligen pms som är på väg kanske? eller? känns som det i alla fall. eller så är det bara för att människor är så jävla pantade så hälften vore nog!

Blev inbjuden till nån jävla grupp på facebook; sundsvallsbornas klädesbytargäng. åh, skitbra tänker jag. och ännu bättre när en tjej lägger ut massa pojkkläder i strl 86/92. långärmat, tjocktröjor, rejäla jeans och hela paketet. skrev upp på varje bild vad jag var intresserad utav och allt skulle bli 175:- då skulle jag ha fått 2 skjortor, 2 tjocktröjor, 8 långärmade tröjor och 4 par jeans. skitbra eller hur?!
Svarade 1 minut efter att korten lagts in på den här sidan. och var först ut helt enkelt.
Idag först får jag svar och då är allt utom 1 par jeans och 1 skjorta sålt?! hur fan då när jag var först tycker jag?
Blir så irriterad.

Ingen struktur över huvudtaget på den där sidan. morr.

Så nu har jag tagit bort den. är inte intresserad av att kolla på nån sida och vilja ha något som sen borde vara mitt eftersom jag är först ut för att sen få veta att nädu. tji fick du. allt är sålt.

Men fick endå en glad nyhet idag.
Ringde på en annons på blocket igår. på en reima vinteroverall sproilans ny för 500:- nice. förra eller förrförra årets modell., men who cares? den är i alla fall helt oanvänd med lappar och allt kvar.
När jag ringde så var den ju såklart såld., men idag fick jag ett sms om att den andra köparen inte längre ville ha den (va nåt med fraktkostnader eller nå sånt) så hon frågade om jag fortfarande var intresserad. och självklart är jag det. vem vill inte ha en reima för en femhunka!

Så overall och vinterskor är nu fixade. nu ska bara resten av hela garderoben fixas eftersom lilleman nu växt ur nästan alla sina långärmade och långbenta brallor. dyrt dyrt. och jag som ska flytta.

Någon av mina läsare som har pojkkläder i storlek 86/92 (vinterkläder alltså långa armar och ben)
antingen att skänka bort *blink blink* eller kanske sälja till en billig peng? Är alltså inte ute efter något extravagant. det ska vara baskläder, typ mysisar och sånt som man kan ha på dagis under overallen liksom. :)

Vad har jag annars gjort idag? jo jag har varit på drakborgen med Jessica och Tindra. sjukt mycket folk där. ungar precis överallt och lite synd var att bebislekdelen har dom plockat bort helt nu under sommaren så för lilla tindra fanns inte alls nånting att göra. :( Men theo hade roligt. han kutade runt och klättrade och levde rövare. :) Han sov ingen middag idag heller så tålamodet var väl kanske inte på topp, men han klarade sig enda tills det var läggdags.

Nu har jag dragit igång en diskmaskin. blir en till också när den är klar. sen ska jag fortsätta packa lite. ikväll står alla filmer och hyllor på schemat.

1 kartong om kvällen så blir det inte någon akutpackning senare har jag hört. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men jag hoppas det. :) Skönt att det är någon som bor så nära som också är föräldraledig och dessutom har en tjej i samma ålder. Li och Lo, låter så fånigt gulligt så dom måste ju bara bli bästisar. :D

2011-08-15 @ 21:36:49
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0