Jobbelijobb

Sitter på jobbet nu och hade väl tänkt göra pappersarbete, men finner mig själv bara sittandes och glo på skärmen. är tvärslut.

Men vart lycklig när jag ställde mig på vågen imorse och den ääääääntligen visade ett minus!! ett ganska stort sådant också. 1 kg kvar så har jag gått ner 10 kg sen i slutet av juni. inte helt fel!
Har ju hållt på nu i 2 månader. så hittils är det ju 9 kg som jag gått ner på 2 månader. det är fan inte illa det. plus de 6 kg jag gått ner sedan april också. så det känns bra.

Och jag skaa ta tag i träningen. det har liksom inte bara blivit av bara. blivit till att packa kartonger.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad duktig du är! :D Blir avis, vill också gå ner i vikt. Är ju precis 16 kilo jag vill ner också.

2011-08-25 @ 19:58:52
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0