katastrof!

Vi har varit på selånger idag.

och theo tappade bort sin stefan!! oh no. fick så ont i magen. helt sjukt. är ju bara ett gosedjur egentligen, men det är ju hans stefan. men vi fick tillbaka den!! och guud så skönt det kändes. har aldrig mått bättre faktiskt.

På selånger så köpte jag en sax till mamma. och till mig själv vart det 14 par sockar.

Köpte ju också skorna imorse. dom satt skitbra. liite liite stora, men tänkte att jag kan ha lite tjockare strumpor i dom nu till hösten så kommer dom vara varma och goa.

Promenerade både till och från selånger så det vart 8 km + allt som man gick inne på själva marknaden också.

Känns i benen nu att man varit ute och gått mycket de senaste dagarna. har ju legat lite på latsidan nu under semestern. så skönt att komma igång igen!!

Till veckan ska det ju dock vara skitdåligt väder med regn och rusk. skulle behöva ha en regnjacka. då vare ju skitsamma om det regnade eller inte. jaja vi får se hur jag gör. spöregnar det ordnetligt skiter jag nog i att promenera och tar bilen istället., men lite duggregn kan man ju gå i. :)

vet inte vad jag ska göra för mat idag. orkar liksom inte anstränga mig och tina upp något. :S kanske blir nån smarrig omelett. mmm...   jaja. nu ska jag kramas lite med theo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0