Kräftskivan

Har precis kommit hem ifrån en trevlig kräftskiva!
Vart helt nyktert för mig. jag som hade sett fram emot att ta mig ett glas vin eller två. men men. en annan gång. :) Kände att det skulle bli sånt bök att ta sig hem och sen ska man ut imorgon igen då för att hämta bilen. nää.. Jessica och Micke får rusta upp gäststugan så fyllskallarna kan ligga över där så blir det bra. :D

Kräftorna jag köpte var jättegoda och micke hade gjort en skitgod västerbottenostpaj.(som jag självklart skar bort skalet på) men själva pajinnehållet var kanongott!

Theo har haft det bra hemma hos morfar som alltid. han fick en godisrem utav mig på stan idag så den fick han med sig ut till morfar som han kunde smaska på ikväll. gooshi gooshi säger han. vet inte hur nöjd jag ska vara med mig själv som förälder när ungen redan vet vad godis är. jaja. han säger ju godis till russin och sånt också. så på lördagar brukar han kunna få en liten ask russin och ibland får han även sin pez-lastbil påfylld med en förpackning pez. tandborstningen sköter vi ju jättebra så det är nog ingen fara.

Får tillbaka lillemannen imorgon vid lunchtid. Han och morfarn ska ju iväg och shoppa lite skor när de öppnar på birsta. Kom precis på nu. undrar hur det ska gå eftersom att pappa inte har någon vagn. hmm.. ja det blir till att låta han springa vilt. :P det klarar nog pappa av.. hoppas jag. haha

Nu sitter jag här i min ensamhet och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. se nån film? njää lite sent.. gå och lägga sig? inte speciellt trött., men kan ju vara skönt endå.

nää.. det blir nog det  sistnämnda i alla fall.

Imorgon efter att theo sovit middag ska vi ju eventuellt ta oss till himlabadet och bada lite.

Och på måndag blire drakborgen tillsammans med jessica och tindra. myspysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0