Lite möbler kanske?

Kan ju kolla om det finns någon av mina läsare som kanske är intresserad av det jag tänkt göra mig av med nu inför flytten.

Det är bland annat ett väggskötbord. brio vegga. har dock ingen dyna, men funkar skitbra med ikeas billiga med uppblåsbara sidor. 500:- för det.

sen har jag IKEA klubbo bord. i svart med stålben. den äldre versionen där det är 3 bord istället som idag då det bara är 2 bord. 500:- för dom också. de är knappt använda.

Har ju så fruktansvärt segt internet så kan inte ladda upp några bilder. såå.. google is your friend. både brio veggo och ikea klubbo finns på bildsök på google. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja hon har lite ont i magen så kidnappa henne en stund du ;) Inget skrik men gnäll och gnöl..



Vad trist att du och Robin blev ovänner och att du åkte hem tidigare.

Bråkar ni lika mycket som förr? :D

2011-08-10 @ 21:36:38
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha tack men nej tack. Det räcker med vilddjuret som vi har här hemma. Såg att Theo också har börjat att trotsa. Vi håller på att slita håret av oss här hemma vissa dagar då Milton håller på som värst.. tur att det går över förr eller senare. Sjukt svårt att vara konsekvent och inte bli arg och skälla.. men men man är väl inte mer än människa.



Vad tråkigt. Tyvärr är det nog lätt hänt. Stackars Henke får nog ta mycket som egentligen någon annan borde få...

2011-08-10 @ 22:37:53
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0