Misslyckad är bara förnamnet

Mmmm.. så bra vart min semester. jävla skit också.

Stack ju till gbg och det helt i onödan nästan. visst jag hann ju göra några av de saker jag hade bestämt mig för, men sen på fjärde dagen så började jag och brorsan att storbråka och efter det så bokade jag om min hemresa och är alltså redan hemma i sundsvall igen. kom hem igår.

Men men. skitsamma.

Idag har jag och theo haft en slödag. vet liksom inte riktigt vad vi ska hitta på nu resten av semestern. är helt obokade och har skittråkigt.

hoppas det dyker upp nåt roligt.

Idag när jag skulle ut till bilen för att hämta in skötväskan medans theo sov så stog hyresvärden min där utanför.! så nu är allt fixat och uppsägningstiden och allt är ok.
de har tydligen sålt min byggnad till nån annan snubbe så jag kommer få ny hyresvärd här i nån månad innan flytten. den nya hyresvärden var också där så jag kunde berätta för honom på en gång att jag kommer vara ute ur lägenheten redan den 4:e oktober. med den nya hyresvärden var också hans svärson som letade lägenhet och var där just idag för att kolla på en lägenhet en våning ovanför mig. men eftersom att jag var hemma och han var där så tyckte vi att då kunde han ju kolla på min också. så han kom in hit och kikade på min lägenhet och lät väldigt intresserad. så förhoppningsvis bestämmer han sig för att ta min lägenhet istället för då slipper jag dubbelhyran. :)

Håller tummarna för det.

nu har jag i alla fall fixat allt som ska fixas innan flytten.
alltså alla samtal och sånt till el, telefon, bredband och annat.

Ska göra adressändring med eftersändning också, men det väntar jag med en liten stund.

till helgen ska jag fixa flyttkartonger och börja packa ner en del grejjer i köket och filmer och böcker och sånt här i vardagsrummet. kul kul! :)

Helgens planer då? jo barnvakt ska jag ha på lördagen i alla fall för då blir det förhoppningsvis kräftskiva ute på alnö. är ju lite sugen på goda drinkar på invito också. så undrar sig om man kan fixa barnvakt fredag till söndag. eller om jag kommer sakna ihjäl mig efter theo då. :P

Nu ska jag och theo mysa lite innan han ska sova.. om han nu vill mysa. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0