nya kläder

ja., jag måste köpa nya kläder.. till mig själv snart. kan inte ha nånting längre. haha. men jag tänker nog inte köpa något nytt ännu. jeansleggingsarna sittar ju nästan bra. så dom kan jag ha ett tag till., men mina baggyjeans och vanliga jeans dom är alldeles för stora. :/
eller ja jag är ju glad för det förståss, men jobbigt att inte ha några kläder som passar.

ikväll ska jag laga lite lchf-frukostmuffins. delar med mig av receptet om det blir någe bra. :)

till middag så blire slömiddag. theo har lite lasagne i frysen som jag tänkte värma på åt honom och jag kör lite ägg och bacon. är riktigt sugen på det faktiskt. länge sen nu.

Imorrn förresten är jag barnledig.! ska ha avtackning på jobbet för chefen som ska sluta. så det blir lite middag och så. har svårt att bestämma mig om jag ska ta bilen imorrn eller inte. skulle ju vara skönt att kunna åka och handla efter middagen på jobbet och inte känna nån stress. men å andra sidan skulle det vara väldigt trevligt att ta sig ett glas vin till middagen. aja.. jag har hela kvällen på mig att bestämma mig..

såå ett helt inlägg med i-landsproblem. nice va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0