nya skoooor. :)

Det var ett tag sedan men imorgon ska jag gå och prova ett par skor.

Hittade dom via en köp och sälj sajt på facebook. theos dagisfröken hade lagt ut en annons om ett par pumaskor som hon sålde. de var använda typ två gånger för det var fel storlek för henne.
Så jag ska dit och prova dom och passar dom så köper jag dom. rakt av! :)

Så här ser dom ut.



300 spänn för ett par iprincip oanvända skor är heelt ok tycker jag. :)

Ska även iväg till selånger nåt imorgon. vill egentligen inte gå för då kommer jag bara göra av med massa pengar. :S men skulle behöva köpa sockar till både mig och theo. hmm.. aja. tar mig dit i alla fall och försöker hålla hårt i pengarna istället. :) tar jag inte med mig så mycket så kan jag ju heller inte göra av med så mycket. :D

Har precis kollat på film. vart grease.

packade ju ner alla mina filmer förra veckan. men när jag flyttade runt soffan häromdagen så hittade jag lite filmer som min lilla marodör placerat bakom soffan så några filmer kom fram. var inte nå många och mest tecknat så.. grease fick duga. länge sen man såg den vare.

Nej nu ska jag ta och sussa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0