Sista semesterdagen.

deprimerande. uscha. vill inte att semestern ska vara slut.
men det är ju bara två dagar sen äre helg igen. och sen äre bara 1 och ½ månad som jag ska jobba för efter det är jag ledig en vecka igen. kanske tillochmed längre. allt beror ju lite på hurpass jag får dagisplatsen till theo om det blir inskolning.

fan vad trött jag är idag.

och inge sugen på ägg alls. uscha. är så döless på ägg så jag tuppar snart av. måste komma på någon annan frukost att äta.

Nu ska jag plocka ihop alla kläderna. har tvättstuga idag. kul va? tvättstuga sista semesterdagen. :P men här måste man tvätta på dagtid för vi har inte längre någon lampa nere i tvättstugan så på kvällen ser man inte ett smack. äger ingen ficklampa.
Kan inte säga det nog.. jag LÄNGTAR tills jag ska flytta.!! fy fasen va skönt det ska bli. riktig tvättstuga, ingen lägenhet som lutar och alla andra skavanker.

Nä ska man ta och börja snart då så man blir klar nån gång. ska ner på stan också och gå på banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0