som ett brev på posten.

irritationen den senaste veckan har ju såklart varit.. trummvirvel... PMS! sällan!

Idag kom den jävla mensen som ett brev på posten.

Så nu har jag förklaringen till varför jag också står stilla i vikten. var så förra månaden också. precis runt mens så går jag fanimej inte ner ett gram. nu hoppar jag runt på ett halvkilos spann.. upp och ner och upp och ner.

Idag fick jag sålt en massa kläder och skor. 350:- rakt ner i bilsängskassan. har en tjej som sagt att hon ska komma och hämta en overall också idag, men har ännu inte hört något. så hör hon inte av sig så går den till en annan köpare som ville ha den. så ingen fara. :)

Har nog nästan bestämt mig för vilken säng det blir nu i alla fall. det blir en blixten säng. :) kommer att gå på ca 6000:- med sängen, madrass och frakt hem dirkekt till dörren.

Hade ju tänkt slänga theo i vagnen nu när han skulle sova middag och ta mig till selånger, men det ser ut som att det kommer börja regna precis närsomhelst och vill inte gärna vara ute och promenera flera km när det regnar. så vi avvaktar och tar selånger imorgon. idag tar vi istället och handlar efter att theo vaknat.

ska ikväll (även fast jag fanimej inte gått ner nåt) unna mig lite grönsaker och dipp. är sjukt sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0