Stefan

råkade ut för en olycka idag, vilket resulterade i en mycket ledsen theo.

Theo halkade inne i mopedgaraget hos farmor och landade rakt ner i en olje/bensin-fläck så både hans knän och stefans ansikte åkte rakt ner i pölen. så när vi kom hem så vare bara att börja preparera stefan och brallorna med tabort. och sen ner i tvättstugan och slänga in det. hade ju tur att tvättstugan var ledig.

När jag slängde in han i tvättmaskinen var theo inte riktigt med på vad jag kastade in så han reagerade inte. sen vare dags att gå ner för att kasta över stefan från tvättmaskinen till torktummlaren. detta fick theo göra själv och det var inga problem alls. han slängde in stefan, stängde luckan och satte igång torktummlaren., men sen skulle vi gå upp och det gick ju inte alls. vi kan ju inte lämna stefan alldeles ensam nere i källaren tyckte theo. så han vart jätteledsen. men till slut fick jag upp honom i lägenheten och han var fortfarande ledsen.

Men när vi skulle ner och hämta honom igen så vart han jätteglad! åh så lyckligt barn.

Så nu har vi suttit och kikat på tv tillsammans medans han har gosat gärnet med en nytvättad stefan.

Precis lagt det lilla odjuret och nu ska jag kika på ankans boys och babsans toys på fångarna på fortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0