trotsungen

mmm.. theo är halvt hopplös vissa stunder numera.

man får inte ta av honom eller på honom kläder. då gallskriker han och i värsta fall slåss. att göra helt tvärtemot vad jag frågar eller ber om är bara en självklarhet. så nu får man väl vänja sig vid det här och hoppas att det inte blir värre. ska han hålla på att vägra klä av sig eller på sig när vi ska iväg till dagis får han väl gå till dagis i pyjamas då.

Som nu. nu sitter han med strumpor t-shirt och tjocktröja, för tjocktröjan får jag absolut inte ta av. skitungen.

Idag har jag först varit och hälsat på uppe hos pappa på hans jobb, sen blev det en sväng till IKEA för att kolla upp lite nya saker jag vill ha till nya lägenheten.
bland annat en jättefin tv-möbel med vitrinskåpsdel och luckor och lådor och massa roligt. :)
-tänkte gå in på ikeas hemsida och leta upp den, men mitt internet är segare än kola så ni får klara er utan bild. :P

Ikväll får theo minsann gå och lägga sig i tid. tror jag ska kasta han i säng om en halvtimme faktiskt.
vi måste ju komma upp i bra tid imorgon eftersom vi ska hälsa på theos eventuella nya dagis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0