Trött Theo och trött mamma

Idag har vi inte gjort nåt speciellt alls.

Vi vaknade. tittade på tecknat och åt frukost. sen begav vi oss ner till stan. jag skulle på lindex och byta ut brallorna jag köpte i tisdags. köpte ju 86, men insåg ganska snart att ungen har sjukt långa ben så det blir 92 i brallorna.
bytte en utav tröjorna till en 92:a också och kom hem nu och det vart iprincip en tunika. så.. 86 i tröjor och 92 i brallor. min lilla långben.

Köpte också en skitsnygg höst/tidig vinter-mössa. vanlig trikåmössa, men med ett tunnt fleecefoder. skitsnygg och passar hans overall skitbra. passar regnstället hans också.

Tanken nu var ju att jag skulle få i theo lite mat och sen skulle vi åka ut till svartvik och svartviksdagarna., men det vart så skittråkigt väder så jag orkar helt enkelt inte.

funderar på att istället åka ut till farmor en liten kort sväng när theo vaknat från sin middagslur. ja så får det nog bli.

ikväll står rensning på schemat. ingen packning pga kartongbrist. däremot så ska jag då rensa upp i skafferiet och lillförrådet uppe i lägenheten. ska kasta så mycket som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och Milton har tvärtom. 86 i byxor och 92 i tröjor. Fast 86 börjar bli lite kort i benen nu. Lilla taxben han då ;)

2011-08-28 @ 18:38:32
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0