trött.

så ovanligt. nää..

Idag fick jag ett par skor sålda. och imorgon åker en av theos overaller och lite annat småkrafs.

Har inte packat något idag. men har däremot lagat en jättemiddag så jag och theo har till imorgon också. trodde inte han skulle äta för den var ganska stark med vitlök, men han älskade den. hur gott som helst vart det. snabbt också.

Vill ni veta vad det var? klart ni vill. här får ni receptet.

Det här behöver du; kyckling, kycklingkrydda, lök(bara om man vill jag skippade den), paprika- gul och röd, creme fraische och vitlök.

SKär upp kycklingen i bitar och stek dom med massa kycklingkrydda och smör. fett fett fett. mumma.
Häll sedan ner paprikan så dom får en liten stekyta. blanda creme fraische och vitlök och häll sedan ner det på kycklingen och paprikan. låt det hela puttra på ett litet tag. sen äre klart!

Snabbt, gott, enkelt och LCHF. :P
Det är väl den där röda paprikan som inte riiiiktigt är lchf, men va fan. skitsamma. det är gott. och äter man det inte varje dag så äre ingen fara.

Theo fick sin gryta tillsammans med rissoni  och själv gjorde jag en sallad på isbergssallad, rödlök och fetaost. det vart skitgott helt enkelt.

Theo mummsade i sig sitt och kollade ner i talriken och sa; tom. frågade honom om han var klar, theo: nej, skakar på huvudet, mera.
Han åt två bamseportioner. han åt nästan mer än mig faktiskt. :P

Imorgon kommer en föredetta arbetskamrat och köper kläder utav mig och sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra. om jag ska på selånger imorgon eller ta det på söndag. hmm, ilandsproblem. japp.

Nu ska jag i alla fall sova lite. Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0