Tvätt tvätt tvätt.

Har fyra maskiner kvar. puh.

men det ska jag nog hinna klart innan det blir för mörkt.

Har fått lite napp på mina klädesannonser också.
bra bra. varenda krona jag får in på att sälja lös grejer nu innan flytten kommer att gå till theos bilsäng. :) Förhoppningsvis så har jag råd med den tills vi flyttar och om inte då så till jul i alla fall.

Har precis käkat lunch bestående utav avocado och skagenröra. mums. vart det till frukost också. hehe.

Middagen orkar jag inte ens tänka på just nu. kanske kör lite ägg och bacon till middag istället.

Måste ringa upp till dagis också och höra vilka tider jag sagt till dom att theo ska vara där imorgon. :P kommer inte ihåg om jag sagt nåt om halvdagar eller om de förväntar sig att han kommer klockan 7 imorgonbitti. kan ju vara bra att informera dem om det. :P

Kanske ska passa på att ringa nu medans lilleman sover. japp. så blir det. måste bara leta fram numret först. har glömt bort det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0