Avbrott

eller paus. vad man nu vill kalla det.
har inte alls haft någon blogglust och därför har det helt enkelt inte blivit av.

Känner mig bara konstant trött. hela tiden. försover mig på morgonen och klarar mig knappt igenom dagarna på jobbet. skönt med fredag imorgon.

ska tillbaka till läkaren imorgon också för att få svar på mina prover.
hade pissdåligt blodtryck senast och har känt av det ordentligt de senaste dagarna. kan inte ens sitta ner och sträcka på mig utan att det känns som jag ska svimma. :S

fortsätter att rasa i vikt också. det är väl iof inte negativt, men jag vet ju att nu går jag ner bara för att jag mår dåligt och då känns inte resultatet lika roligt längre.
fryser bara en massa. förmodligen pga den snabba viktnedgången.

nu har jag inte ens 1 kg kvar till mitt slutmål. spännande.

Tappade ju nästan allt hår också.. har börjat käka b-vitaminer och priorin och har faktiskt fått tillbaka riktigt mycket av håret. det känns som ett helt annat hår.
så jag hoppas det ska bli bra.

jaja. lite gnäll och så från mig ikväll då. men men.

tills nästa gång... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0