lekdejt

Idag har det varit full fart här hemma.

Vi började med att vakna och direkt efter det så åkte vi till Ikea jag och Theo där vi träffade på Sussu! Det var riktigt roligt eftersom jag inte träffat henne på flera veckor.
Sen köpte jag Theos nya säng, lite kuddar,ett täcke och sen sängkläder.
Nu är jag all-set för att ha Lillebror med familj här. :)

Efter det åkte vi hem så Theo fick käka lite lunch och sova.

När han vaknat så åkte vi direkt till Camilla och Jamie för en liten lekdejt. Det var mysigt.. grabbarna lekte på och hade det roligt tillsammans.

På vägen hem bestämde jag mig för att åka på donken och käka. mumms! Måste passa på nu för ElMacon slutar de med nästa vecka. hehe.
Theo fick ett alldeles eget happy meal och åt upp nästan hela hamburgaren och hälften av stripsen. det var tydligen mycket mumsigt. :)

Nu har lilleman gått och lagt sig, jag har rensat ur kylen och städat lite i köket, fixat disken och rensat inne i badrummet.
Blir massa småplock i lägenheten nu innan helgen.

På Lördag ska Theo sova ute hos farmor för första gången så jag kan passa på att få städa ordenligt tills lillebror och dom kommer upp. Blir skönt att få sova ut på söndagen också. har inte fått sova och vakna av mig själv sen jaa.. jag kommer inte ens ihåg när det var senast.

Nej nu ska jag kika på lite TV sen blire sova tidigt. Imorgon äre jobb! :D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0