Love it!

Åh, jag trivs så bra på mitt jobb! älskar arbetskamraterna och idag har vi haft fullt upp med papper! :D

Älskar pappersarbete! :P Är nog inte helt normal jag. men jag tycker det är rogivande och lite skojj att göra annat än svara i telefonen.

Nu är vi i alla fall friska.

Blä. satte mig här och skulle skriva jättemycket, men kommer inte på ett skit nu.

I helgen blir det en tripp till farmor för att umgås och eventuellt en skotertur, eller kanske lite spark.
Sen på söndagen ska vi på lekdejt hos Camilla och Jamie, var riktigt länge sen sist. shit, över två månader måste det ha varit. jobbade ju fortfarande på Eniro.. tror jag.. haha.. har ingen koll på tiden.

Måste hinna med att tvätta och städa också.. Den 31:a kommer kära lillebror med familj upp! :D *längtar* Får ha en liten bebis här hemma i en och en halv vecka!

Nä nå mer kommer jag inte på.

PÅ återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0