9 km

Theo gav mig en underbar sovmorgon till 9.35  underbara älskade unge. hoppas han sover så här bra resten av semestern också. :)

När vi vaknat till och ätit frukost så drog vi iväg med vagnen upp till sidsjön. drog ett varv bara så totalen av promenaden landade på 9 km. hade ju tänkt ta två varv, men har så sjukt ont i ryggmusklerna. kraftig träningsvärk från träningen i förrgår tippar jag på. Så träningen ikväll blir en aningen lugnare.
Men jag är nöjd med dagens insatser hittills.

När vi kom hem vare dags för Theo att käka lite lunch. gick inte i honom sådär jättemycket, men det förstår jag jue, han kom ju iprincip direkt ifrån frukosten. :)

Men nu sover han i alla fall och när han har vaknat tar vi oss iväg till nån lekpark och leker lite. om det inte regnar förståss. eller vi kanske tar en sväng endå. bara att dra på regnkläderna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0