Allt detta köande.

kö till telia, kö till elbolaget, kö tamefan överallt. aja..
man måste ju ringa och det är ju lugnast att passa på medans lilleplutten sover, vilket han inte kommer göra allt för länge till ser jag på klockan.

MEn jävla helvetes skittelia!! finns inget direktval för att komma till uppsägningen utan man måste välja nåt annat där det såklart är en kö på runt 50 pers och när man kommer fram så kopplar dom en vidare till uppsägningsavdelningen där det är "bara" 34 i kö. det sög ju!

Jaja..

Har ringt säljaren på mitthem också då jag nu upptäckte att det står att man ska skicka in hyresavtalen påskrivna inom fem dagar ifrån det datum jag fått den (alltså den 15:onde) jaha.. det var ju nice eftersom det är den 21 idag. blä! jag är så klantig. men men. min säljare var ju såklart inte där just nu så jag lämnade ett meddelande om att hon skulle ringa upp mig. gud jag hoppas jag inte blir av med lägenheten nu. hmmpf. då dör jag.

Fortfarande inte fått tag i hyresvärden förresten. så jag hoppas jag får tag i honom nu innan den sista. annars åker jag ju på två dubbla hyror och det skulle ju suga rejält.

Nej nu ska jag fortsätta att sitta i med underbara telia. hua.

Är så jävla varmt i lägenheten också, men vågar inte öppna fönstrena eftersom att flygmyrorna svärmar och vill inte ha in nå såna i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0