Ännu en fartfylld dag

Men innan jag kommer till dagens agenda måste ni bara se denna underbara film! Detta är alltså filmen som jessica filmade igår då theo tog sig en simtur i presenningen. :)




Idag började vi dagen med frukost och sen begav vi oss direkt till Folkets Park och lekplatsen där. Mötte upp Camilla och Jamie. Theo hade skitkul och åkte rutchkanan fleeera gånger. han fick inte nog. Linda och Sigge kom också förbi helt oplanerat så de tre killarna härjade gärnet tillsammans. Skitmysigt att se dom tillsammans busa och skratta.

När det började närma sig lunchtid så vart det stan för inköp av väska till lilleman. vart en jättesöt svart barbapappaväska som påminner i utseendet om en kånken mini. skitsöt.
Lite lunch på charm vart det också. därefter var det sovadags för theo. när han vaknat från sin middagslur så gick vi till jobbet och störde lite. :) Theo härjade även där gärnet.

Stack iväg och handlade efter att vi käkat middag, men lämnade theo ute hos pappsen. i ett enda syfte att jag skulle få med mig en film därifrån, men det glömde jag såklart bort helt totalt.
Kvällsbad och nattning för theo stog på schemat när vi kom hem igen.

Imorgon väntar ännu en fartfylld dag. mer packad än denna. :)
Börjar i alla fall dagen med en 3 km promenad i nästan enbart väääääldigt brant uppförsbacke. Blir Norra berget på förmiddagen i alla fall.

Nu lite slökolla på Moulin Rouge, som jag för övrigt aldrig har kollat på hela filmen. :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vad härligt. Att det är så roligt med lite vatten. Kan underhålla hur länge som helst tydligen.

2011-07-28 @ 18:06:23
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0