blä!

Det händer fortfarande inte ett skit med vikten. jävla aphelvete!! men det brukar ju bli såhär. står helt stilla i ett par dagar sedan rasar det neråt igen.
såg att det var någon som undrade hur lågt kalori-intag jag kör. jag kör på runt 850 kalorier om dagen. vissa dagar lite lägre. andra lite högre men ALDRIG över 1000.

Eller jo på torsdag hamnar jag nog över. ojoj. haha, var tvungen att google. enligt ica och deras recept så ska tydligen en langos innehålla 270 kalorier endast. hmm.. det är ju inte så jäklarns illa endå. kanske inte behöver ha svindåligt samvete över 1 langos. :)

Ikväll blir det lite mumsiga gurkstavar. endast 14 kalorier/100 gram. den ni!

Vill bara att det ska börja synas eller åtminstonde märkas på vågen lite granna. så man känner att det är värt det. blir att utöka med kvällspromenader också. vilket kan vara lite svårt eftersom man har theo., men funderar på om man ska börja gå ut och gå direkt efter middagen. 20-30 minuter i alla fall. det borde funka. vi får testa helt enkelt. :)

Nu ska jag kika på lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0