Girl, posi+iv

Den går på 9:an ikväll och verkar intressant. ska kika på den hade jag tänkt. surrade lite med lillebror så har missat lite i början men det jag slösett verkar intressant.



Handlar om en tjej som får veta att killen hon legat med var HIV positiv och det visar sig nu att även hon är det.

Tycker om skådisarna också. riktiga såpastjärnor som försöker sig på ett whitescreen-moment.
bra eller dålig? det visar sig.

För övrigt så är nästan varenda kotte jag känner på Gatufesten och roar sig., men jag sitter här hemma jag med mitt glas vatten och en morot. känner mig nästan lite smal idag. inte för att det hänt så mycket, men jag börjar märka att det faktiskt händer något.
Skulle va skönt om nån annan såg det också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0