I'm back!

Idag har jag kört STENHÅRT!
och nu sitter jag med min försenade lunch vilket idag fick bestå av en kall kabanoss och några oststavar.

Underbar dag idag må jag säga.
Theo gav mig en rejäl sovmorgon till 9.45 underbara unge! :D
Så när vi vaknat till och jag gjort iordning min frukost så bestämde jag mig för att trotsa väderprognosen och ta en promenad. hoppas på att det inte skulle regna på oss.., men så fel jag fick. efter halva vägen började det ösregna., men gud så skönt det var! riktigt svalkande. hade förberett i förväg så theo hade redan regnskyddet på sig.

Gick en sväng förbi ICA också och köpte en bonaqua som jag ska mumsa på ikväll på bion.

När vi kom hem fick theo lite lunch, han åt inte alls nå mycket, men det kan bero på jätteblåsorna han har i munnen så nu är jag 100 på att det inte är vattkoppor utan höstblåsor han åkt på. fasen också. jag som trodde jag kunde skriva av vattkoppor på barnsjukdomarna nu ju. men men.

När han somnat drog jag igång med träning. körde stenhårt i 25 minuter. mer behövs faktiskt inte. så efter 25 minuter stenhård träning och 6 km väldigt rask promenad så är jag nu helt död. skakar i varenda muskel jag har. kommer kännas som döden att tvätta håret sen. haha.

Pappsen kommer och hämtar theo vid halv 3-3 tiden.

Sen blir det lite egentid innan jag drar iväg till Saffran och möter upp Hanna där vi ska käka gott och därefter blir det bio. sista harrypotterfilmen. lääängtar!

Det var allt för mig. nu ska jag fortsätta njuta av min underbara kabanoss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0