inga inlägg alls under helgen.

Nä. fasen det vart dåligt med bloggandet under helgen.

Va ju ut i lördags och besviken som vanligt. fan.

det värsta var ju att när jag kom hem så inser jag att någon idiot på förfesten använt min tandborste?! vem fan gör så! går hem till en annan människa och använder deras tandborste. nej det är fan fel på alla olika plan!!

Söndagen vart ju då en bakisdag. trött och slö.

Och idag var det dags för vägning. efter helgen så gick det väl inte så himla bra. men 8 cm mindre och 2.5 kg lättare. centimetrarna är fördelade lite här och var på kroppen. 4 i midjan, 3 över brösten och ynka 1 cm över arslet. fan också.

Men men. hoppas att denna vecka ska ge mer resultat. kommer dock att "synda" på torsdag då jag ska käka en langos på stan. fan det är ju bara 1 gång om året som gatufesten och langosen är här så då måste man faktiskt passa på. diet eller inte liksom.

Theos första dag på sammanslagningen gick bra. men vart så jävla arg när jag kom dit och inser att dom använt theos vagn till ett annat barn. nej det känns inte helt ok. jag tar ju inte dit vagnen för att nån annan unge ska ligga i den utan ska den användas ska den ju användas utav theo.
Så imorgon tar jag med mig en lapp "THEO LINNÉR, RÖR EJ"

Skönt att ha honom närmre jobbet nu. går väldigt fort att gå och lämna honom., men hade nog velat ha honom på södra för motionens skull. blir ju inte en sån lång prommis nu liksom. Nu blir det bara 2 km på morgonen och 2 på eftermiddagen istället för 4,5 km morgon och eftermiddag. men men.
Nästa vecka blir det längre. då blir det en sväng på nästan 3 km. Får köra lite snabbare tempo så bränner det nog lite mer.

Efter semestern ska jag införskaffa ett promenadband så jag kan promenera 1 timme på kvällen också.

Nu ska jag sussa. gud vad skönt förresten att det är svalt ute nu på kvällen. mycket skönare att sova i ett svalt sovrum än i en bastu som det annars brukar vara. :)

Beställde hem nya badkläder igen förresten.
Den förra jag fick så fanns den inte kvar i lager och vad gör dom då? jo dom skickar en i en storlek mindre. för det hjälper ju mig jättemycket?! jävla nötter.
men men. har som sagt beställt en ny nu så hoppas att den blir bättre.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej! läste om ett promenadband på www.envecka.se

som hette Adrenalin....



Har du provat det bandet?

försöker hitta bloggar som testat den.



Ska ev köpa en imorgon.

2011-10-22 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0