Inkörning

Fasen att den ska komma nu efter närmare 2 veckors tid. har inte tänkt på det riktigt, men jag har just nu riktiga inkörningsproblem med LCHF, men jag ska fortsätta kämpa.

lider av förstoppning, enorma svettningar och kramper i underbenen. mysigt va? men jag läser mig till att detta ska bara hålla i sig i nån/några veckor. så jag hoppas att det snart är över. det positiva med det är ju att ökade svettnignar leder till ökad förbränning. nice eller hur. :P Får stå ut med tre duschar om dagen ett tag framöver helt enkelt.

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och dra igång en ny maskin. sen blir det en tripp till stan. jag orkar egentligen inte, men jag måste ju göra det. suck.

jaja. det va allt för mig för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0