internetlös

Ja idag har jag varit utan internet hela dagen. kom tillbaka först nu på kvällen. tur man har internet i mobilen i alla fall. :)

Ringde och morrade på Telia en hel del och slipper nu betala internet fram till i oktober då jag har sagt upp det. d e ju rätt soft endå. Så d blir ju 400:- mindre i månaden de närmsta månaderna.

många bäckar små.

Ska bli skönt att slippa med telia att göra sen.

har bara elen och hemtelefon kvar att ringa och säga upp. får göra det när jag kommer hem ifrån göteborg.

Har fortfarande inte hört något ifrån min nuvarande hyresvärd så jag hoppas verkligen inte det blir nå tjaffs med uppsägningstiden nu.

Imorgon ska jag ner på stan när dom öppnar och gå på åhlens och köpa en ny handväska. en stor bra som jag kan ha som handbagage på planet.
shit, känns helt overkligt att vi faktiskt far imorgon.

Väskan är näst intill färdigpackad. det enda jag har kvar att packa är; sovgrejerna, tandborstar, vällingflaska och skor. 15,5 kg ligger vikten på nu. får ju ha 30 så jag kommer nog klara mig gott och väl. finns plats för massa shopping. :D

Ikväll har jag en lindsay lohan kväll. först mean girls och därefter gorgia rules.

vad gör ni en lördagkväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet att Gyrd och Kerstin har varit utomlands.. men dom bör vara hemma nu. Men han kan ju vara lite svår att få tag på... :S

2011-08-09 @ 09:50:21
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0