Jag behöver lite motivation

Fasen jag känner mig sjukt omotiverad till träningen. skulle egentligen behöva göra den nu. nu på en gång så jag har det överstökat, meeeen jag orkar inte. jag vill inte. men jag måste!
nu skulle det vart bra att ha nån som står ovanför en och skriker och gapar tills man rör på sitt feta arsel och gör dom 20 minuter som det faktiskt bara tar. helt sjukt skönt när det är gjort, men endå.

Blir lessen på folk i min omgivning också. är inne i en dålig svacka. rent psykiskt. hoppas att min långa semester i göteborg gör att jag kan koppla bort allting och bara få vara. bara få rå om mig själv och skita i allt här uppe.

Sista veckan här hemma är redan fullplanerad.

Imorgon; heldag ute hos farmor
Tisdag; då kommer mammsen ner med min resväska och hon och jag tar oss ut till jessica och hälsar på
onsdag; en lekdejt är inplanerad
Torsdag; halvplanerad än så länge. inget helt spikat.
Fredag och Lördag; tvätta, städa och göra iordning lägenheten.
Söndag; packa och fara iväg till götet.

Underbart va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0