Min nya älskling

Just det. när jag var ner på stan så gick jag in på Telia för att kolla när jag kan få byta abbonemang och telefon. Fick veta att jag har kunna gjort det sedan i juni. åhåå.. så det vart gjort där och då.
Lite impulsköp av ny telefon med andra ord.

Det vart denna..



en HTC Wildfire S White.

Så himlarns fin är den!!

Håller fortfarande på att lära mig den så jag är inte helt haj på allt ännu, men har hittat facebook och jag kan ringa och smsa i alla fall. :) resten kommer väl med tiden.

Imorgon ska jag träffa Jessica! Åh så underbart! Ser ut att bli finväder så vi åker nog ut till dom och leker lite ute på gården. kanske att det blir ett bad i plaskpoolen? vi får se.

det var allt. nu ska jag se på harrypotter. fan klockan är visst redan 9. jag som trodde jag skulle komma i säng tidigt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0