Mysdag

Idag har jag och theo haft mysdag.
Han sov till kvart över 10?! helt sjukt. måste vara vädret som gör att han är trött.

När vi vaknat så begav vi oss ut till farmor. theo lekte runt lite, fick åka lite skoter också. den ni. åka skoter mitt i sommaren. :P Pappa har hjul fram på under sommaren och förvaringen så den ska bara lättare att köra in i garaget och så om han behöver fixa lite med den. och nu stog byte av matta på schemat och theo tyckte det var väldigt tokigt att han plockade isär skotern.

När vi kom hem så kikade vi på filmen bilar och bara myste i soffan och när den var klar städade vi undan leksaker och efter det var det dags att sova för lilleman.

på torsdag har jag planerat att jag och lilleman drar till norra berget för lite lek och bus. alla som vill hänga på... gör det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0