segt med bloggandet

Ja just nu är det väl det. är liksom inte riktigt på humör.

Har varit ute och promenerat massor. inget idag dock. eller jag traskade runt på stan i 4 timmar, men det räknas ju knappast.
Men ikväll har jag gjort mina kvällövningar. och det bränner i armar, mage, lår och rygg.

Shit.

En kille på jobbet har ju blivit lite av min PT. han berättar för mig vad jag ska göra, hur länge och hur mycket. När jag är klar med min 3-veckorskur så ska jag ju gå över på LCHF och då ska han även då hjälpa mig med en liten lättare kostplan.
Han är snäll han min PT. :)

Vi har ett mål på att efter semestern ha gått ner 5,8 kg. hmm.. det betyder att jag har 5 veckor på mig från och med nu.. så 1 kg i veckan ska jag bli av med. hoppas jag klarar det. kommer bli grymt besviken på mig själv om jag inte klarar det. men jag har gett mig fan på att klara det!!

Nu ska jag kika på lite film i alla fall och sen sova tidigt. trött som attan.

Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0