UVI

Va fan äre här för start på semestern?!

Theo har fått vattkoppor/höstblåsor. vet fortfarande inte riktigt vad det är, ska ringa BVC imorrn igen och höra med dom.

Och själv har jag fått en UVI ifrån helvetet. va fan! har i alla fall ringt runt till de flesta grejjer jag ska ringa. ska sätta mig i telias kö snart tänkte jag.

Theopluppen ligger och sover. min långpromenad som jag hade tänkt ta vart ju inställd då jag inte kan stå i mer än 2 minuter innan jag behöver springa på toa. och när jag då ska kissa så kommer det nån droppe och sen inget mer.

Har tryckt i mig 4 msk lingonsylt och sitter och dricker sjukt starkt blandat citronvatten. inte så bra för min diet då jag spränger kolhydratintaget kraftigt! men men. vill hellre få bort UVI än att hålla strikt på dieten just idag.

Nä, ska fortsätta att ringa runt lite nu då.

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket. :)

Och grattis till lägenheten, vad kul.



Men Robin och båda barnen? När vi fortfarande umgicks hade han inte ens en tjej. Jäklar vad han måste ha hunnit med. :D



Krya på er!! Dessa ständiga sjukdomar :(

2011-07-21 @ 13:56:59
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0