väskjakt.

idag har jag varit på jakt efter en rygga till theo som han kan ha på planet med lite bilar, nån vattenflaska och nåt gott att tugga på. men hittar ingenting. ville helst ha en rygga med rorri på, men det verkar inte finnas någonstans förutom på tradera via en säljare i england. känns lite jobbigt då den inte kommer hinna fram innan vi åker.
sen hittade jag en skitläcker blixten-rygga på campadre, men då var beräkat leveransdatum den 10 augusti. så den hinner inte heller komma.

så idag så gav jag upp mina planer om att hitta en rorri-rygga och tänkte nöja mig med en blixten. men det fanns tamefan ingenstans?! skitjobbigt. fanns en inne på väskan, men den var alldeles för stor för lilla theo. samma sak inne på HM fanns också en, men också den för stor.
så jag tänkte dra en vända på stan imorgon och kolla om det finns nåt roligare utbud där. hittade en jättefin barbapappa ryggsäck inne på åhlens, men det var ju inte riktigt det jag skulle ha. ville ju ha en med bilar på.

Theo har ätit mycket dåligt idag, inte ens välling ville han ha imorse tydligen, men det kan ju bero på denna olidliga värme som vi har idag. det är som att gå in i en vägg när man kliver utanför dörren.
han fick i sig lite kräm och mjölk nu innan han skulle sova i alla fall. så alltid nåt. :)

Vart också grymt besviken på vågen imorse. jävla skit. ½ kilo + visade den. blä!! notera också att det är vågen jag är besviken på, inte mig själv. haha.
men jag ska fan inte ha dåligt samvete, jag både promenerade och tränade igår så jaa.. vi får se hur det går.

Nu ska jag kika runt lite på nätet medans jag väntar på att theo ska vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0