Vilken dag!

Började med att jag och theo tog en sväng till birsta. mötte upp mammsen och anki och stötte även på Susanna och myskulan. åh, så mysigt! :)
Efter en liten sväng där så drog jag vidare till Alnö och Jessica och lilla Tindra. sötungen. sitter och flörtar gärnet med mig jämt. :) eller jaa.. nästan jämt om hon inte gallskriker istället. :P

Theo bestämde sig för att det var så varmt så han körde ett klädsim. han sprang runt med strumpor, tröja och blöja och hittade en presenning men lite gropar i där det samlats lite vatten. där bestämde han sig för att han skulle bada. så han sätter sig i det där och klampar runt rullar runt på magen till ryggen och blir absolut dyngsur, men han hade roligt och det är ju huvudsaken. :)
Så ett litet bad för lilleman vart det.

När klockan började närma sig fyra så begav jag och theo mig iväg till skopunkten. vart tre par skor. två till mig och ett par till theo.  198:- för alla tre. skitbra jue.

Sen har vi varit hemma och myst på. mammsen kom förbi innan de skulle åka hem också och visade upp pippifåglarna som dom var ner och köpte. theo tyckte dom var jättefina och kollade lääänge på de små liven.

Nu ligger lillskrutten och sover och jag har tänkt ta tag i kvällsträningen så jag har den gjord. Har gått med sopor och satt igång diskmaskinen och städat undan en del här hemma så det ska vara fint till på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0