wehoo. det funkade med sms-inlägg

dock så kom det ju fram till bloggen liiiite senare än jag skickade det. haha.

jaja. det kom fram i alla fall.

Nu har vi nyss vaknat. underbart med sovmorgon igen. kommer nog inte bli allt för många såna i göteborg så jag passar på att njuta nu.

ska byta på theo sen ska jag packa hans skötväska så han är redo för en dag ute hos farmor. dock inte alls så bra väder som dom utlovade igår., men det ska ju bli varmt säger dom så shorts och tischan åker på så packar jag med långbrallor och långtröja. det lär ju kanske inte bli nåt bad i sjön idag i alla fall. :P

nej nu ska jag bara vänta på att theo blir hämtad sen äre tvättstugan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0