Wehoo

Ställde mig på vågen imorse och har kommit över mitt första delmål. känns sjukt nice! bara 4,8 kg kvar till nästa då. men det ska jag väl klara över semestern.. hmmpf.. gäller att inte slappa till allt för mycket. kolhydraterna ska helt väck i alla fall! sen kanske det blir nåt snedsteg? eller? nej fan heller! jag ska klara det här.!!

Vart sjukt glad idag när jag träffade på en gammal kollega på birsta och hon sa att det syns jätteväl att jag gått ner i vikt. men inte så konstigt. sist hon såg mig vägde jag 10 kg mer än vad jag gör just idag. härligt va?! sist jag träffade henne var i mars. eller var det april? nej mars var det nog.

Så ja. 10 kg på 4 månader är fan bra jobbat tycker jag. och mer ska det bli.. som sagt 15 kg har jag som slutmål. sen allt utöver det är såklart bonus. får se hur hårt jag kör på när jag nått mitt slutmål.

Nu ska jag nog ta och sova lite.

Theo har börjat bli smådålig igen. får se vart det bär av.
Imorgon har theo nya äventyr att tackla. nytt dagis.. igen.. så nu väntas sömnlösa nätter framöver.

På tisdag kommer lillebror med nästan hela familjen. frugan får stanna kvar i götet och jobba medans han tar barn och hund hit till oss i sundsvall för en vecka. mys

svammel svammel. nu lägger jag mig. :P

Kommentarer
Postat av: Karin.B.

Höll ju inte att känna igen dig! Du är såååå duktig och väldigt bra gjort må jag säga.

2011-07-11 @ 17:48:03
Postat av: Johanna

Nu var det sjukt länge sedan jag läste här såg jag. Vad duktig du är med din diet. Vill också. Eller inte gå på diet, men få ut ungen och börja röra mig så nåt händer iaf. :) Diet får allt vänta tills jag slutat amma... :S

Hoppas allt är bra med er. :)

2011-07-17 @ 13:09:19
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0