härlig dag!

Här har det varit en helt fantastisk dag. bra väder, vart en liten regnskur precis när vi grillat klart och skulle sätta oss för att äta, men annars toppenväder.

Åkte iväg från stan vid 10-tiden. theo gav mig en sovmorgon till 20 över 9 imorse. underbart!

theo har åkt moped, cyklat och sprungit barfora. gospluppen. nu ligger han och sover och jag ska kika på you got mail. sjukt jue. jag köpte den igår när jag stannade till vid ica-maxi. också går den på tv ikväll. haha. jaja.. ska endå se filmen jag köpte för då är den slut tidigare än filmen på tv så jag kommer i säng tidigt ikväll.
nu ska jag köra stenhårt på lågt kalori-intag och promenad till och från jobbet. underbart.

funderar på att köpa mig ett promenadband efter semestern då jag vet hur mycket pengar jag har kvar av fickpengarna. :)

Nej hörrni. skit-tråkigt inlägg., meeen nu ska jag kika på film och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0